Smart tänkt, kokosnöt 2

Det är inte det lättaste att lämna igen julklappar till andra, saker som man själv dessutom inte har köpt. Det var just det jag gjorde i tordags. Gick in på TeknikMagasinet för att lämna tillbaka en radio. Allt gick bra fick tillbaka pengar och fick skriva på ett kvitto. Sedan då jag skulle gå tog jag med mig radion och killen i kassan stoppade mig.
Killen i kassan- Öhm, ska du inte lämna den där här?
Jag- Haha oj, jo det ska jag.
Det är inte alla dagar det är lätt för hjärnkontoret att tänka rätt, jag var alltså påväg att ta med mig radion som jag just hade lämnat igen..
Efter jag hade lämnat igen radion så skulle jag sedan lämna igen två t-shirtar. Gick till stadium, tog fram kvittot och såg att jag var på fel affär. Jag skulle vara på InterSport. Som tur var så kollade jag på kvitto innan jag var framme i kassan. :)

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0