Hos tandläkaren

Mina tänder var hela och inga hål som behövdes lagas ^^, 

Tandläkaren- Och sötsaker, äter du det?
Jag- Jo dom existerar.

Måste då berätta att i förrgår så drack jag ett glas Trocadero och åt snickerskaka, igår efter tandläkarbesöket så blev det hamburgare till middag och en dricka till det. Senare då jag hade kommit hem så åt jag lite godis och frukosten idag bestod av en bulle och lite godis från igår. Så ja- sötsakerna existerar XD
Viktigt att hålla tänderna hela och rena- det fixar jag med tandborste och tandkräm ^^,

Kommentarer
Postat av: Matilda ♥

Svar : Jag tycker nog lite bättre om Kinect skönt att slippa hålla i någon dosa och så tycker jag :)

2011-02-25 @ 20:03:09
URL: http://baramatiilda.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0