Nytt från Yves Rocher, igen

Beställde detta för någon vecka sedan och jag har ännu inte hunnit prova allt. Dom produkterna som jag har provat är "pure system", "hydra vegetal", "vitaminized mist- pink grapefruit" och mini parfymen som luktar vanilj. Cocos miniparfymen som jag beställde förra omgången gillade jag bättre än den jag beställde nu med vanilj. Men dom andra produkterna som jag hunnit prova är jag supernöjd med! Ansiktsmisten gillar jag starkt, den luktar gott, fräschar och piggar upp huden, det enda som är minus med den är själva sprayflaskan inte är superbra själva sprutet blir som "klumpigt". Ansiktspeelingen är snart slut så jag kommer nog att beställa en ny snart, jag tycker huden känns så fräsch då man använt den och det luktar dessutom gott. :)
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0