Glömsk

Igår då jag var och tränade så märke jag lite försent att jag hade glömt att ta på mig mössa, vantar och halsduk. Okej mössan och hanskarna sturntade jag i för jag orkade inte gå tillbaka till lägenheten för att hämta det då jag redan gått ut. Och då jag kom till gymmet så märkte jag att jag glömt packa ner sockar, trosor och en handduk! När jag hade tränat klart och duschat så var ju jag så smart att jag kom på den brillianta ideén att jag kunde ju ställa mig i bastun en stund för att torka mig, men bastun var ju såklart inte på och jag hade inte heller tid att stå och vänta på att den skulle bli varm så fick jag gå in på toan och torka mig med pappersservetter! HAHA alltså..  inte lätt alltid då man är glömsk, förhoppningsvis så var det sista gången som jag glömde handduk i alla fall..
Handduken hittar du här.

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0